Hogyan öltözz fel egy házibulira? Öltözködési tippek férfiaknak

Hogyan öltözz fel egy házibulira?


Tudom tudom karantén időszak van, a bulikba járni pedig nem engedélyezett. Viszont, ha mégis galád módon megszegnéd a törvényt és esetleg elmész csendben szilveszterezni a haverokkal, akkor biztos elgondolkodsz azon, hogy vajon mit vegyél fel erre a nemes alkalomra.

Ebben a blogomban tehát összeírtam nektek pár viseletet, ami szerintem egyszerre számít fiatalosnak és lazának és amivel egészen biztosan nem fogtok kilógni a sorból!

Nyilván megvan mindenkinek az a mondat, hogy „azt veszed fel, amiben jól érzed magadat”. Nos ezzel részben egyet tudok érteni. Egy házibuli hangulata mégsem olyan, mintha egy tárgyalásra mennél. Ugyanakkor a kényelmes korántsem egyenlő az igénytelennel, ezt a két fogalmat sok férfitársam nehezen tudja megkülönböztetni egymástól. A kinyúlt, gyűrött póló, a szakadt ruha, a melegítőnadrág (és még sorolhatnám) nem jópofa, laza, kényelmes viselet, hanem slampos hatást kelt.

Itt persze nem arról beszélek, hogy mindenki zakóban és ingben köteles belépni a házigazda ajtaján, de úgy gondolom van egy alapvető „elvárt” rendezett megjelenés, amit illene mindenkinek (főleg férfiaknak) betartania. Ezzel megtiszteled a házigazdát is.

Nyilván egy házibuli informális esemény. Azt hiszem a legtöbb smart casual összeállítás bőven megállja a helyét egy házibuliban. Erre az ötödik pont szolgál példának.

Na, de eleget beszéltem már, lássuk mikre is gondoltam!

1.     Flanel ing (pólóval)



A jóöreg „favágós” ing szerintem nagyon fiatalos és menő ruhadarabnak számít, ezt akár végig begombolva, vagy teljesen kigombolva, egy pólóval is lehet viselni. Jól passzol hozzá egy kerek nyakú egyszínű fehér, vagy fekete póló. Egy fekete vagy kék farmert (lehet akár enyhén szaggatott is) ha felvesztek hozzá, akkor ott szerintem stílus ügyileg baj nincsen. 😊

2.     Kord bársony ing, farmerrel

Egy korábbi blogomban már írtam erről az anyagról és arról, hogy nem mindenki kedveli. Én szerintem így, hogy már tél van és hűvös az időjárás, bőven belefér egy ilyen inget viselni. Sok féle színben kapható, talán a barna a sárga és a zöld szín az, ami a legnépszerűbbnek számít.

3. Farmer ing


Ez egy időtlen klasszikus ruha. Én télen és nyáron is viselem, egyszerre vagy férfias és laza benne. Fekete farmerrel tökéletes, de kék farmerrel is föl lehet venni, viszont ügyeljünk arra, hogy ne ugyanolyan színű legyen a farmerunk színe, mint maga az inggé.

4.     Elegáns pulóver inggel

Egy jó kerek vagy V nyakú elegáns pulcsi inggel (akár kitűrve) felvéve szerintem kiválóan mutat, egyértelműen


5.     Zakó (pólóval)



Na igen ez most egyeseknél biztosan kicsapja a biztosítékot, hogy „jaj házibuliba ki vesz fel zakót, nem a színházba megyek”. De higgyétek el nekem, ez egyáltalán nem a kivagyiságot tükrözi. A sportzakót kifejezetten ezekre az alkalmakra találták ki.


És egy dolog, ami fontos: nem másokhoz öltözködünk. Nem veszünk fel azért melegítőnadrágot, mert a többiek is „laza” ruhában lesznek, meg hogy ez mekkora poén lesz. Nem, ez nincs így. Nyilván nem szabad túlöltözni sem, de azért öltözzünk fel alkalomhoz megfelelően!

Zárásként még megjegyezném azt, hogy két dologra nagyon érdemes odafigyelni, ez pedig a fazon és az anyagválasztás.


Olivér

 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések